BACK TO SCHOOL BOOK TAG

Hejka!

Dzisiaj przychodzę z trochę spóźnionym Book Tag'iem, czyli BACK TO SCHOOL BOOK TAG.
Do tego Tag'u nominowała mnie Julia, której bardzo dziekuję. (



1. Z jakim bohaterem książkowym chciałabyś siedzieć w szkolnej ławce?

Co to za pytanie?! Oczywiście, że z Hermion'ą Granger!

2. Jaką potrawę z fantastycznego świata zabrałabyś na drugie śniadanie?

Nie mam bladego pojęcia!😂

3. Jaki książkowy sport chciałabyś uprawiać na WF-ie?

Quidditch! To jest chyba oczywiste!

4. Jaka książkowa postać byłaby twoim wymarzonym nauczycielem?

Profesor McGonagal (nie wiem jak się pisze😂)

5. Jaki przedmiot z Hogwart'u chciałabyś mieć w swoim planie lekcji?

Skoro mam juz Quidditch to, chyba chciałabym się nauczyć jakiś zaklęć.

6. Jaką książkę chciałabyś dodać do kanonu lektur szkolnych?

Wydaje mi się, że byłyby to dwie książki, czyli ''Siedem minut po północy" i "Pax", ponieważ są to książki bardzo lekkie, takie w sam raz, no i na dodatek przypadną do gustu i dziewczynie i chłopakowi.

7. Do jakiego fantastycznego świata chciałabyś pojechać na wycieczkę szkolną?

Zdecydowanie do Jaar'u! (W sumie to, jest to magiczny świat.)

8. Na ekranizacji jakiej książki chciałabyś pójść z klasą do kina?

Na "Żniwiarz - Pusta Noc"! Oczywiście razem z Julią, która kocha tę książkę tak samo jak ja. (Pomimo tego, że jej jeszcze nie skończyłam.)



To już koniec tego Tag'u. Miałam bardzo dużo podobnych odpowiedzi do do odpowiedzi Julii, ponieważ będziemy razem chodzić do Hogwart'u, więc wiecie.😂😂😂

Pa!



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

# 2 BOOK HAUL I WAKACJE, WAKACJE

Letni BOOK TAG

RECENZJA "PAX" - SARA PENNYPACKER