Letni BOOK TAG

Hej, hej, dawno nie publikowałam żadnego posta, ale jak wiecie lub nie wiecie byłam w Polsce! Teraz w sierpniu pojawi się więcej postów i będą recenzje! jeeej! ok, ok nie będe się tak rozpisywać:)
Dzisiaj przychodzę do Was z Letnim BOOK TAG'iem!

1. Słońce -  książka, która zawsze poprawia Ci humor
Jest to "Piękna i Bestia", ponieważ lubię do niej wracać i jakoś podoba mi się ta cała historia Belli.

2. Morze - książka idealna na plażę
Wydaje mi się, że są to dwie książki, a mianowicie "Herz uber Klick" oraz "Egal, was morgen ist", ponieważ są one lekkie i przyjemne, czyli idealne na Lato!

3. Pocztówka - książka którą najlepiej wspominam
Chyba nie mam takiej książki...

4. Podróże - książka, którą polecił mi przyjaciel
"Siedem minut po północy" polecone przez Kost Ke. (http://bookswithoutlove.blogspot.de/)

5. Opalanie się - książka, na której się sparzyłam
W sumie to niewiem...

6. Japonki - książka, którą zna każdy 
Tutaj można dać wiele popularnych serii lub trylogii, typu Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Rywalki, Niezgodną.

7. Wycieczki rowerowe - książka, która nigdy mi się nie znudzi
"Siedem minut po północy" i chyba "Pax", są to jedne z moich ulubionych książek.

8. Letnie miłości - książka z ważnym wątkiem miłosnym
"Zanim się pojawiłeś", co prawda książki nie czytałam, ale za to oglądałam film i jest on cudowny.

9. Pływanie - książka, którą muszę przeczytać tego lata
Gdy byłąm w Polsce kupiłam "Początek wszystkiego" i chcę go jeszcze w te lato przeczytać.

10. Przyjaciele - książka, którą często widzisz w księgarniach
Jak byłam na wakacjach w Polsce to dosłownie we wszystkich księgarniach, a nawet biedronce widziałąm "Zapisane w wodzie".

To już na tyle na dziś, więc widzimy się już za niedługo:)

Taguję Kost Ke (http://bookswithoutlove.blogspot.de/)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

# 2 BOOK HAUL I WAKACJE, WAKACJE

RECENZJA "PAX" - SARA PENNYPACKER