# 2 BOOK HAUL I WAKACJE, WAKACJE

Hejka!

Ostatnio wogóle mnie tutaj nie było, ale wiadomo wakacje, teraz zaczęła się szkoła, itd...

Ale już się nie rozpisując zapraszam na kolejny post, czyli Book Haul! I będzie to Book Haul z wakacji, także przygotujcie się na dużą ilość książkek, ponieważ byłam w Polsce i trochę mi ich przybyło.

Także już nie przedłurzając Zapraszam!



  • · "Wo im Kuhlschrank Pilze wachsen" - Nina Ponath (KiK) 1 euro
  • · "Był sobie Pies" - W. Bruce Cameron (dostałam) /
  • · "Soy Luna - Początek Lata" - wydawnictwo EGMONT (dostałam) / 
  • · "Agenci na Deskorolkach - Diamenty są dla złych" - Andrew Fusek Peters (Matras) 3 zł
  • · "Piękne złamane serca" - Sara Barnard (dostałam) /
  • · "Siedem minut po północy" - Patrick Ness (dostałam) / 
  • · "Początek Wszystkiego" - Robyn Schneider (dostałam) /
  • · "Szóstka Wron" - Leigh Bardugo (dostałam) /
  • · "Królestwo Kanciarzy" - Leigh Bardugo (dostałam) /
  • · "Kroniki Jaaru - Księga Luster" - Adam Faber (dostałam od mojej kochanej Kost Ki) /
  • · "Pax" - Sara Pennypacker (Świat Książki) 29,90 zł
  • · "19 razy Katherine" - John Green (Świat Książki) 14,99 zł
  • · "Papierowe miasta" - John Green (Świat Książki) 14,99 zł
  • · "Czerwona Królowa" - Victoria Aveyard (Matras) 34,90 zł
  • · "Żniwiarz - Pusta Noc" - Paulina Hendel (Świat Książki) 36,90 zł
  • · "Will Grayson, Will Grayson" - John Green & David Levitan (Świat Książki) 14,99 zł
  • · "Musikanten Knochen" - Michaela Seul (Netto) 3,99 euro
  • · "Emma Watson - Von der Zauberschulerin zur Mode Ikone (KiK) 1 euro
  • · "Little Panda" - A. L. Singer (KAKTUS) 20 cent
  • · "Freundinnen fur immer" - Lurlene McDaniel (KAKTUS) 20 cent 
  • · "Ich gehe meinen weg!" - Barbara Wersba (KAKTUS) 20 cent
  • · "Dziś jestem blondynką" - Sophie Van Der Stap (dostałam) /


To były już wszystkie książki, które kupiłam bądź dostałam w wakacje. Jest to w sumie 22 książek.
Mam nadzieje, że ten post Wam się spodobał!

Jeśli chcecie żebym dalej robiła takie Book Haul'e to napiszcie w komentarzach. Możecie również napisać, czy chcecie co dwa miesiące, czy może co miesiąc.

Ja już nie będę się rozpisywać...Widzimy się następnym razem.

Pa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Letni BOOK TAG

RECENZJA "PAX" - SARA PENNYPACKER