Bookathon by Zozol & TBR I 2017

Hejkaa!

Dzisiaj przychodzę do Was z "Bookathon by Zozol"!
Czyli z Bookathon'em stworzonym przeze mnie.

Sonia, moja przyjaciółka będzie ze mną robiła to wyzwanie ♡


Co zmieniłam:

  • Wyzwania
  • Zasady
  • Czas                     

Postanowiłam, że Bookathon będzie trwał  16 dni ponieważ wiem, że są również takie osoby jak ja którzy nie czytają cały czas.
Ja będę go robić od 09.08 do 25.08


Wyzwania & TBR:

Książka o przyjaźni - Zuzia: "Bob, der Streuner" - James Bowen
                                   - Sonia: "Piękne złamane serca" - Sara Barnard

Książka, w której głównym bohaterem jest zwierzę - Zuzia: "Bob und wie er die Welt sieht" -                                                                                                   James Bowen
                                                                                        - Sonia: "Pax" - Sara Pennypacker

Książka z przygodą - Zuzia: "Warrior Cats - In die Wildnis" - Erin Hunter
                                   - Sonia: "Papierowe Miasta" - John Green

Książka o chorobie - Zuzia: "Und wieder Winter" - Anja Schauberger
                                  - Sonia: "Początek Wszystkiego" - Robyn Schneider  
(Co prawda nie jest to do końca książka o chorobie, ale nie miałyśmy innej książki do wyboru, ponieważ Sonia nie czyta po niemiecku.)

Książka dla dzieci - Zuzia: "ZWEISTEIN oder Das Brummen der Welt" - Franziska Wolfheim
                                - Sonia: "Pewnego razu w Nibylandii - W mgnieniu oka" (cz. 1) - Kiki Thorpe

Książka z magią w tle - Zuzia: "Kroniki Jaaru - Księga Luster" - Adam Faber 
(Książka jest już zaczęta, ale uznałam, że ją tutaj po prostu dam i dokończę.)
                                      - Sonia: "Pewnego razu w Nibylandii - W mgnieniu oka" (cz. 1) - Kiki                                                                  Thorpe

Przeczytaj w sumie 1000 stron - Zuzia: 1368 stron
                                                     - Sonia: 1489 stron


To już było wszystko co miałam do powiedzenia jeśli chodzi o Bookathon by Zozol.

Jeśli będziecie chcieli zobaczyć, czy udało mi się wykonać wszystkie wyzwania to napiszcie w komentarzach.

Oczywiście możecie również wziąść udział w mojej wersji Bookathon'u. Jeśli go zrobicie to w komentarzach podajcie link do waszych postów.


To wszystko na dziś. Widzimy się następnym razem:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

# 2 BOOK HAUL I WAKACJE, WAKACJE

RECENZJA "PAX" - SARA PENNYPACKER

Letni BOOK TAG