SENNY BOOK TAG

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z Senny'm Book Tag'iem. Do którego nominowała mnie Kost Ka:)

1. Sen, który pochłania bez reszty, czyli książka, od której nie można się oderwać.
"Siedem minut po północy" - Była bardzo wciągająca, nie przeczytałam jej za jednym zamachem lub jednego dnia, ale gdy już się usiadło i zaczęło się ją czytać to nie dało się przestać.
2. Półsen, czyli książka, którą przeczytałaś i od razu zapomniałaś.
Raczej tak jeszcze nie miałam...
3. Sen, w którym wiesz, że śnisz, czyli książka, która jest typowym średniakiem.
"Ich schenk dir eine Geschichte - Im Bahn des Tornados" - Jest to książka po niemiecku i na początku twierdziłam, że ta książka to jest tak nudna, że nie da się jej czytać po czym ją odłorzyłam, ale po jakimś czasie dałam jej drugą szansę i okazała się nie aż taka zła, ale i tak raczej bym jej NIKOMU nie poleciła.
4. Koszmar, czyli książka, po której nie mogłaś spać.
Nie czytałam takiej, ponieważ nie lubię horrorów i tego typu książek, ale coś czuję, że po przeczytaniu "Żniwiarz - Pusta Noc", nie będę umiała zasnąć, bo będę się bała, że jakiś demon zaraz po mnie przyjdzie:)
5. Sen o którym pamiętaz od lat, czyli książka, do której chętnie wracasz.
"Piękna i Bestia" - Jest to książka do której lubiałam wracać jak byłam młodsza, natomiast jeśli chodzi o taką młodzieżówkę, to nie mam, ponieważ czytam dopiero od Maja.
6. Sen, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć, czyli najgorsza książka na półce.
"Ich schenk dir eine Geschichte - Im Bahn des Tornados" - Wcześniej wspomniana książka. Nie jest to książka, której nie lubię, ale moim zdaniem jest ona najgorszą z wszystkich na mojej półce.
7. Sen, w którym nie byłąś sobą, czyli książka, w której bohater nie jest człowiekiem.
"Kroniki Jaaru - Księga Luster" - Główna bohaterka jest czarownicą.
8. Senne marzenie, czyli książka, w której chcesz żyć.
''Harry Potter'' – Chyba każdy fan HP chciałby dostać się do Hogwartu.

To były już wszystkie pytania z tego Book Tag'u.
Mam nadzieje, że Wam się spodobał i jeszcze raz bardzo dziękuje Julii za nominacje.
Pa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

# 2 BOOK HAUL I WAKACJE, WAKACJE

Letni BOOK TAG

RECENZJA "PAX" - SARA PENNYPACKER