PODSUMOWANIE MAJA & CZERWCA 2017

Dzisiaj zapraszam Was na podsumowanie Maja i Czerwca 2017.
Podsumowania będą się pojawiać na końcu danego miesiąca lub już na początku następnego.
Niestety czasami może zdarzyć się tak, że niekiedy będzie podsumowanie z dwóch miesięcy tak jak dziś, ponieważ np. przeczytałam mało książek w danym miesiącu, nie kupiłam żadnej lub jedną...itp.

Podsumowania będą zawierać:

  •  książki przeczytane w danym miesiącu,
  •  książki które zakupiłam lub dostałam oraz gadżety książkowe,
  •  moje plany czytelnicze na następny miesiąc bądź miesiące.


W tych miesiącach, niestety nie przeczytałam zbyt dużo książek...jest to bardzo mało książek, ale tak jakoś wyszło, że nie poświęcałam czasu na czytanie...ale w następnym podsumowaniu zobaczycie, że się poprawiłam...                                                                                                                                      

Przeczytane książki:

  • ''Ich schenk dir eine Geschichte-Im Bahn des Tornados'' - Annete Langen  (✯✯✩✩✩) 2pkt.      (niemiecka książka)                              
  • ''Rendezvous zu dritt'' - Sarah Harvey (✯✯✯✩✩)  3pkt.                                                          (niemiecka książka)  Przeczytałam w niej tylko połowę i zrezygnowałam, ponieważ jakoś trudno czytało...Dlatego właśnie ją odstawiłam, ale mam zamiar kiedyś ją skończyć.                  
  • "Wo im kuhlschran Pilze wachsen" - Nina Ponath (w tarkcie...)                                                                                                                                                                                                               Kupione  książki:                                                                                                                             W tym miesiącu kupowałam tylko niemieckie książki...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
  • ''Rendezvous zu dritt'' - Sarah Harvey (nie jestem pewna, czy kupiłam ją w kwietniu czy w maju, ale wolałam ją tutaj wpisać...) (niemiecka książka)                                                              Któregoś dnia pojechałąm do sklepu, ponieważ na mojej półce wszystkie książki były przeczytane...Byłam w real'u na dziale z książkami było tam duże pudło z książkami na przecenach.Szukałam książki która przypadnie mi do gustu.Znalazłam tą i ją kupiłam.               
  • Bob und wie er die Welt sieht - James Bowen (niemiecka książka)                                               Gdy byłam na zakupach znalazłam tę książke na przecenie i ją wziełam, ponieważ i tak miałam zamiar przeczytać te serie.                                                                                                                                                                     
  • ''Und wieder Winter'' - Anja Schauberger (niemiecka książka)                                                       Gdy byłam w Hamburgu na weekend w sklepie zobaczyłam tą przepiękną okładkę, przeczytałam opis i bardzo mi się spodobała.Co prawda jeszcze nie czytałam książek w tym typie, ale jestem jej ciekawa.                                                                                                                                                                                                                                                                    
  • ''Gregs Tagebuch-Von Idioten umzingelt'' - Jeff Kinney (niemiecka książka)                                 W czerwcu zrobiłam zamówienie ze stronki rebuy.de, w którym znajdowałysię sześć książek. I właśnie ta książka również się tam znalazła. Kupiłam tę książke, ponieważ chciałabym przeczytać całą serie Cwaniaczka.                                                                                                                                                                                                   
  • ''Bob, der Streuner'' - James Bowen (niemiecka książka)                                                               Ta książka również znajdowała się w tym zamóweniu. Zamówiłam ją ponieważ jest to pierwsza część Bob i ja. W maju kupiłam drugą część nie wiedząc o tym.                                    
  • ''Flavia de Luce-Mord im gurkenbeet'' - Alan Bradley (niemiecka książka)                                    Byłam bardzo ciekawa książki i ogólnie całą serią, więc ją zamówiłam.                                        
  • ''Gregs Tagebuch-Gibt's Probleme?'' - Jeff Kinney (niemiecka książka)                                          Jak już wcześniej mówiłam bardzo chciałąbym przeczytać całą serie Cwaniaczka...I nie czytając pierwszej części zmówiłam już drugą wiedząc, że seria mi się na pewno spodoba, ponieważ oglądałąm wszystkie filmy.                                                                                              
  • ''Egal, was morgen IST'' - Cornelia Franz (niemiecka książka)                                                       Musiałam ją kupić! ♡                                                                                                                        
  • ''SEELEN'' - Stephenie Meyer (niemiecka książka)                                                                       Zmówiłam ją, ponieważ film Intruz mi się bardzo podobał i chciałam, również przeczytać książke.                                                                                                                                             
  • "Wo im Kuhlschrank Pilze wachsen'' - Nina Ponath (niemiecka książka)                                     Będąc w sklepie przeglądałam książki i znalazłam tą za 1 euro, więc ją wzięłam.                                                                                                                                                                                    Moje plany czytelnicze:                                                                                                                                                                                                                                                                           Przez wakacje mam zamiar nadrobić te książki, które znajdują się na mojej biblioteczce. A następnie zabiorę się za jakieś, które kupię w Polsce.                                                                                                                                                                                                                               Dziękuje za uwagę i zapraszam do zerknięcia na inne posty♡                                                                                     

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

# 2 BOOK HAUL I WAKACJE, WAKACJE

RECENZJA "PAX" - SARA PENNYPACKER

Letni BOOK TAG